LE BOURNE at SACC Mall

LE BOURNE at SACC Mall

✨🍫 SELAMAT DATANG KE DUNIA COKLAT LE BOURNE 🍫✨ Keindahan Coklat Le Bourne yang terkenal kini telah dibuka di SACC Mall 😍 Wahai penggemar coklat ❗️ Anda tidak perlu lagi melancong ke Langkawi untuk mendapatkan coklat kegemaran anda. Datanglah ke SACC Mall Shah Alam dan...
Karaoke kini dibuka di SACC Mall

Karaoke kini dibuka di SACC Mall

Five Rose Karaoke @saccmall kini telah beroperasi semula 😍 ! Korang yang dah lama menantikan karaoke ini, jom bawa keluarga dan kawan-kawan korang karok kat sini ! Nak booking dulu pun boleh, hubungi je no telefon di bawah ni. Pssstt, dorang dah update...
STAND WITH FAISAL HALIM

STAND WITH FAISAL HALIM

Tiada ruang untuk keganasan dalam sukan yang kita cintai ini. Bola sepak adalah sukan yang menyatukan dan bukan untuk memecahbelahkan kita. Pemain-pemain bola sepak berusaha dan bekerja keras untuk kita. Kini, giliran kita pula untuk memberi sokongan padu kepada wira...
Karpet murah tapi berkualiti !?

Karpet murah tapi berkualiti !?

Jom dapatkan karpet idaman anda yang berkualiti dan murah di SACC Mall yang dibawa khas dari Turki dan Iran 😍 Terdapat banyak koleksi karpet pelbagai corak dan trending dengan kualiti yang cantik dan menarik. Selain itu, anda juga boleh dapatkan Sejadah dan Perabot...
Santa Footwear di SACC Mall

Santa Footwear di SACC Mall

Dapatkan kasut kegemaran anda di @santafootwear_official SACC Mall ! 📍 GF – 18, SACC Mall Satu lagi cawangan baru @santafootwear_official dibuka ❤️ Perhatian kepada peminat kasut, terdapat pelbagai pilihan kasut, sandals dan banyak lagi yang ada disini. Dari...